Anak Kandung Dikata Angkat - Isteri Aliff Syukri Perjelaskan

bandar ceme
"Ramai sangat dm aku tiga-tiga ni @qadejah @ammarahyan @baem_adham ni anak angkat juga ke? Siap tanya ambik akrab mana.





"Mereka anak kandung aku semua. Kesian tak pasal-pasal kan. Ammar Ahyan aku bersalin waktu umur 23 tahun, Qadejah dikala aku berumur 25 tahun dan Ibraheem dikala berumur 27 tahun.

"Jadi kini aku sedang hamil anak yang keempat. Semua bersalin secara normal. Makara jangan lah salah faham lagi ya," demikian perjelasan isteri kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri, Datin Nur Shahida menerusi laman Instagramnya.

Baru-baru ini, timbul dongeng yang tak berapa sedap didengar apabila ada pihak mendakwa tiga anak kandungnya itu dikatakan anak angkat.

Klik untuk gambar besar


Semua sedia maklum pengasas D'Herbs dan isterinya memiliki tiga orang anak kandung dan dua orang anak angkat.

Berikutan itu, Shahida membuka lisan menjawab spekulasi tersebut, malah ada yang berani bertanya di mana mereka mengambil ketiga-tiga anak tersebut.

Rata-rata netizen berang dengan pertanyaan yang tidak masuk nalar itu. Ada yang menyampaikan sudah terang menandakan mereka yakni anak kandung memandangkan wajah ketiga-tiganya seiras ibu bapa mereka.




















www.myartis.com / Sumber: Nur Shahida IG


         ________________________

Jadi kini aku sedang hamil anak yang keempat ANAK KANDUNG DIKATA ANGKAT - ISTERI ALIFF SYUKRI PERJELASKAN

Comments