Hubungan Cinta Dengan Uqasha - Hefny Akui Putus

domino qiu qiu
Semua sedia maklum mengenai kekerabatan cinta antara Uqasha Senrose dan Hefny Sahad yang sering berkongsi foto mesra.





Pasangan ini sebelum ini pernah menyatakan hasrat untuk bertunang dan seterusnya membina mahligai perkahwinan bersama.

Namun semua itu hanya tinggal angan-angan semata-mata apabila Hefny mengakui hubungannya dengan pelakon perempuan itu sudah berakhir semenjak awal tahun ini.

Perkara itu terbongkar apabila Hefny menyampaikan ia tidak tahu menahu mengenai kes Uqasha terlibat dengan dadah kerana mereka tidak lagi memiliki apa-apa hubungan.

Klik untuk gambar besar


"Saya dan Uqasha sudah bawa haluan masing-masing semenjak awal tahun ini. Jadi, saya tidak tahu menahu mengenai kes membabitkan dirinya.

"Hubungan kami berlangsung lebih kurang setahun. Kami putus bukan lantaran orang ketiga. Biarlah ia menjadi rahsia peribadi saya.

"Meskipun pernah merancang untuk ke fasa lebih serius tetapi ini hukum dan ketentuan Allah. Jodoh itu rahsia Allah," ujarnya.



Berbicara mengenai kes melibatkan bekas kekasihnya itu, Hefny mengakui ia agak terkejut ketika mengetahui informasi tersebut.

Bagaimanapun, Hefny meminta semoga orang ramai tidak menciptakan sebarang spekulasi mahupun menunjukkan komen lanjut jikalau mereka tidak tahu apa yang terjadi disebalik penahanan Uqasha. Dalam erti kata lain, kalau tidak tahu lebih baik membisu sahaja.

Gosip mereka putus cinta ini sudah usang menjadi bualan ramai, semenjak bulan kemudian rasanya. Peminat boleh menghidu ada yang tidak kena apabila Uqasha sudah memadam foto ia bersama Hefny dan tidak lagi mengikuti akaun Instagram lelaki itu.

Nak buat macam mana, jodoh mereka nampaknya tidak usang meskipun sudah ada perancangan ke fasa yang lebih serius. Apa-apapun, kita doakan yang terbaik buat mereka berdua.


www.myartis.com / Sumber: Harian Metro


         ________________________

 Semua sedia maklum mengenai kekerabatan cinta antara Uqasha Senrose dan Hefny Sahad yang ser HUBUNGAN CINTA DENGAN UQASHA - HEFNY AKUI PUTUS

Comments