Haida Dedah Dirinya Dah Usang Berkahwin Semula

bandar ceme terbaik
Penyanyi Haida Hafiz risikonya menjawab teka-teki mengenai status perkahwinan apabila mendedahkan dirinya sudah berkahwin dengan lelaki pilihannya yang ingin dikenali sebagai Mr R.





Namun Haida yang juga bekas akseptor kegiatan Gegar Vaganza isu terkini keempat (GV4) enggan berkongsi butiran lanjut.

Haida atau Noor Haida Mohd Idris, 37, berkata, ia meminta maaf kerana selama ini berahsia daripada pihak media dan peminat.

"Sebelum ini jikalau ada rakan media bertanya mengenai kehadiran lelaki yang selalu ikut aku walau ke mana juga, aku selesa untuk tidak berkongsi.

"Malah dikala menyetai GV4 pun aku tidak bercakap perkara ini. Kalau boleh biarlah kerjaya aku ke depan. Dalam masa sama waktu itu aku nak fokus pertandingan. Saya berterima kasih kepada rakan media yang faham.

Klik untuk gambar besar


"Saya selalu cakap, hingga masa aku beritahu. Macam sekarang, aku fikir ini waktu sesuai. Sejujurnya, aku dan suami sudah usang berkahwin.

"Bila dan di mana, biarlah ia infinit menjadi rahsia. Tidak ramai tahu kecuali dalam kalangan keluarga saja," tuturnya.

Haida yang popular menerusi lagu 'Zapin Usik Mengusik' bersama kumpulan Senario berkata, ia tidak kisah jawaban orang sekeliling mengenai perkahwinannya itu.

"Tidak ada lantaran nak berahsia sangat, cuma prinsip aku tidak mahu terlalu bercerita soal peribadi. Lagi pula sebelum ini aku tidak aktif menyanyi.



"Apabila menyertai GV4, orang kembali mengenali saya. Kebetulan ternampak pula ada pasangan bersama saya. Jadi, ia menimbulkan tanda tanya.

"Apa pun jawaban orang, biarlah. Saya anggap ia ibarat angin lalu. Cukup aku beritahu sudah berpasangan dan bernikah," katanya.

Untuk makluman, Haida sebelum ini pernah berkahwin dengan bekas penerbit rancangan televisyen, Aminudin Yahya pada 2004 dan bercerai tujuh tahun selepas itu.

Menerusi perkahwinan itu, Haida dikurniakan seorang anak lelaki berjulukan Muhammad Al Hafiz Aminuddin yang kini berusia 13 tahun.




www.myartis.com / Sumber: Harian Metro


         ________________________

 Penyanyi Haida Hafiz risikonya menjawab teka HAIDA DEDAH DIRINYA DAH LAMA BERKAHWIN SEMULA

Comments