Tutup Komen: Sayang Suami, Tak Nak Orang Mengata - Izreen

situs bandar ceme
"Apa sahaja yang aku nak post di Instagram aku ialah kehidupan dan peribadi saya. Kalau ada yang tak suka dengan perkongsian aku boleh unfollow atau block semoga posting aku tak keluar di timeline mereka.





"Saya sayang suami aku dan aku tak nak orang mengata ihwal suami saya. Kalau nak mengata aku tak apa alasannya ialah aku dah usang juga dalam industri dan dah biasa terima semua ini tapi suami aku tak biasa.

"Saya tak nak orang kecam suami saya," kata pelakon Izreen Azminda yang memberitahu hati ia sekarang agak damai kerana tidak lagi mendapatkan komen-komen negatif daripada netizen.

Klik untuk gambar besar


Walaupun sering memuatnaik 'posting' sedang senang bersama suami tercinta, Ude Wahid, Izreen masih lagi menutup ruangan komen di akaun Instagramnya.

Bukan itu sahaja, alasan ia menutup ruangan komen, antara alasannya ialah lain ialah Izreen tidak mahu melihat suaminya duka dan terguris hati apabila orang ramai terus 'menghentam' pemuzik bebas itu mengenai cerita silamnya.

Ini yang dinamakan cinta sejati agaknya, risau emosi suami akan terganggu. Bagus Izreen kerana sebolehnya ingin menjaga suami dengan baik daripada setiap sudut.




www.myartis.com / Sumber: Media Hiburan


         ________________________

Apa sahaja yang aku nak post di Instagram aku ialah kehidupan dan peribadi aku TUTUP KOMEN: SAYANG SUAMI, TAK NAK ORANG MENGATA - IZREEN

Comments