2 Ahad Dipenjara - Azri Sekarang Bebas, Akui Serik

bandar domino online
Pada Khamis lalu, bekas penerima Akademi Fantasia demam isu ke-9 (AF9) iaitu Azri, 31, sudah dibebaskan sesudah dua ahad menjalani eksekusi penjara atas dakwaan mendera anak wanita tirinya dengan mencelup kedua-dua tangan mangsa ke dalam air panas.





Dalam pada itu, Azri mengakui pengalamannya meringkuk di sebalik tirai besi banyak menunjukkan dia pengajaran. Ia turut menimbulkan rasa kekesalan dalam diri Azri sehingga mengembangkan dia merasa serik.

"Alhamdulillah, ini satu pengalaman dan pengajaran buat saya. Saya terima semuanya dengan hati terbuka. Tiada apa yang menarik pun di dalam penjara.

"Memang serik, lepas ni dah tak mahu masuk lagi. Namun saya lega kerana semuanya sudah selesai, saya harap netizen tidak lagi bercerita mengenai kes ini," tuturnya yang syukur.

Klik untuk gambar besar


Azri berkata dia akan lebih menghargai isteri tercinta, Salma yang merupakan bekas penerima Mentor dan anak-anaknya selepas ini.

Untuk makluman, Azri dan Salma berkahwin pada 31 Januari 2015 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan. Salma juga memiliki dua anak iaitu mangsa dan seorang anak lelaki menerusi perkahwinan terdahulu.

Kita tidak tahu apa tolong-menolong yang terjadi dalam kes ini. Berhenti mengecam dan jika boleh doakan yang terbaik sahaja buat mereka sekeluarga selepas ini.




www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

 bekas penerima Akademi Fantasia demam isu ke 2 MINGGU DIPENJARA - AZRI KINI BEBAS, AKUI SERIK

Comments